Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення Повернення і обмін товару магазин здійснює за наступними правилами:
1) Протягом 14 днів будь - який товар можна обміняти або повернути, якщо він не має пошкоджень, слідів експлуатації чи ремонту, втручання у товар, пошкодженої упаковки. Умови не поширюються на електронні пристрої і обговорюються окремо під час оформлення замовлення.

2) Схема повернення при купівлі через Інтернет:
Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання повернути товар і отримуєте дані для зворотної пересилки. Надсилаєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру та номер карти для повернення коштів. Після того як ви виконаєте повернення, магазин перевіряє, чи не пошкоджений товар, чи не експлуатувався/ремонтувавя він, чи не пошкоджена упаковка та товар. Прийнявши повернення, магазин перераховує гроші Вам на карту.

3) Схеми для купівлі в магазині подібні до схеми при купівлі Інтернету, але все це робиться в магазині без втручання служби доставки.

4) Схема обміну товаром при купівлі  через Інтернет:

Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання обміняти товар і отримуєте дані для зворотної пересилки. Надсилаєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру. Після того як ви виконуєте повернення, магазин перевіряє, чи не пошкоджений товар, чи не експлуатувався/ремонтувавя він, чи не пошкоджена упаковка та товар.  Прийнявши повернення, магазин відправляє Вам новий товар.

5) Схеми обміну товаром у магазині можна порівняти з схемою, купівлі через Інтернеті, тільки все відбувається у магазині.

6) Хто платить за доставку:
 За обмін або поверненням товару - доставку сплачуєте ви (покупець).

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.